Bulutbey Elizabetyyy mama sandalyesine 6 aylık olduğunda hemen yedirip kaldırdım uzun uzun oturtmadım. Yürütece de daha bugün başladık 7. Ayı tam doldurduk bugün. İlk koyduğumda ağladı 3 dk anca durmuştur. İkinci de 10 dk kadar.
dertlikerkenez Elizabetyyy merhaba bugün 5 aylık olduk biz ☺️mama sandalyesine oturabilir ancak örümcek ve hoppala için 7. Ayı bekle dedi doktorumuz