Nltka Şimdi arkadaşlar kamuda 4/B Li çalışıyorum doğum iznimde 4 ay maaşımı tam aldım sigortam yatmadı . Bugün hesabıma 10bin lira yattı . Sigortan yatmadığı için bu senin paran diyorlar kafam Allah bullak . Gerçekten bu para hakkım mi ben anlamıyorum ya