Ceylanaselhira 4 aylık bi bebegim var ve 2 gündür huysuzdu sürekli ağlıyordu sabahın.5 inde uyandı 11 gibi uyudu 1 de yanına gittiğimde uyandı ve gözünde kızarıklık olduğunu arpacık ciktigni fark ettm yeni oldugu icin nasik geçer bilgisi olan var mı acaba
Esra2009 Ceylanaselhira benim kızımdada çıktı amcaoğlum doktor pamuğu ılık suya batır ve gözüne çok az baskı ile beklet 2 güne geçer demişti ve geçti