Sadece mama kullanan anneler ek gıdaya başladıktan ne kadar sonra mamayı tamamen bıraktınız. Veya ek gıdaya başladıktan belli bir süre sonra mama kullanmayı bırakabiliyor muyuz bırakmanın bir zararı var mı? Bebegimi emzirmeyi çok istemiştim ama nasip olmadı bir türlü gönül rahatlığıyla mama da veremiyorum çünkü aldığım bir mama içerisinde hoş olmayan bir şey çıktı o günden beri hiç vermek istemiyorum ama mecburum :(((