Deletedmom289 epilepsinin birden fazla kasılma, dalma gbi nöbetleri vardır. Bazen bir noktaya boş boş dalarak dahi nöbet geçirilebilir. 2009dan beri baş etmeye çalışıyorum rahatszlığımla. Kontrol altına alınabiliyor, ilaçla yada uygun ortam uygun koşullarda. Hamileliğimde ilça tedavisini reddettim. Halen kullanmıyorum ilaç. Sadece stres yok yorgunluk yok üzüntü yok. Eğerki koşullar uygun olmazsa 5dakikalık kasılma nöbetleri yaşıyorum. Çok geçmiş olsun umarım epilepsi değildir. Hastalığın çaresi var sadece nerede ne olacağını bilememek yıpratıcı ve eksik hissettiriyor. Dediğim gbi çaresi var, çok geçmiş olsun