ygtabrs-25 aynı sorun bizdede vardı canım yüksek cikiyodu kaç kez topuk kanı aldılar haddi hesabı yok çocuk dr guatur olabilir bezleri çalışmadığı için yukseliyo dedi 12 ydi bizimki en son endokrinolojiye sevk edildik 12 önemli değil daha fazla yükselirse ilaç baslicaz dendi kan alındı 11 düşmüştü 2 hafta sonra gittiğimizde yine 12.7 olmuştu 1 ay kontrole gelin denildi 50 gün geçti önce çocuk dr götürüp guatur için kan aldırdım tsh değeri 6 düşmüş eşim çocuk dr izine çıktığı için dahiliye dr göstermiş çocuk hangi ilacı kullaniyosa daha kullanmayın demiş ama biz ilaç kullanmadım tabi dr maşallah çok iyi düşmüş naptınız dedi bn sadece hicbir şekilde ilaç kullanmadım çocuğuma bile kullandirtmadim vitaminini bile vermedim ama şuan guatur düştü kansızlık var onun içinde ferro sanol B kullanıyoruz vitamin içinde deca tabs pembe