Kızlar ya hipp,evolvia,humana nette kullanıcı yorumlarına baktım yorumlar çok kötü ben similac 2 kullanıyorum ama bebeğim 2 numarayı sevmedi galiba değiştirmek istiyorum ama hangi mama karar veremiyorum içerik olarak,kilo alımı ve tadı olarak önerebileceğiniz mama varmı? Sma kullandım similactan önce kusma yaptı onu kullanmak istemiyorum bu yüzden.