merhaba anneler, bebeğim çok kilolu degil 13aylik 9kilo istahsizdi doktora gittik etmeyi kes yer dedi bende azalttım bi sabah bi aksam emiyorduk bide şurup verdi şükür düzeldi daha iyi yiyor ama dun ve bugün hiç emmek istemedi kucağıma gelmek dahi istemedi yemesi güzel acaba meme reddi mi yaşıyoruz emmezse sut biterse diye üzülüyorum varmi böyle bisey yaşayan ne yapmalıyım sizce?