Kesinlikle zorlamayın ve canınızı sıkmayın.her bebeğin hazır olduğu bir vakit oluyor.kimileri iştahsız evet.o zaman insan yıpranıyor ama biraz zamana bırakın ve denemeye devam edin,istemezse bırakın.benim kızım 10 aylık olmak üzere.fena başlamadık.7.aydan 8.aya kadar istemedi birşey.dişi çıkacakmış meğer,sanırım sebep oymuş.yine böyle denemeye devam ederken 8.ayda kahvaltısını yapmaya başladı.aralarda meyve veriyorum.birde sebze yemeği akşama doğru,bazen yanında çorba.hangisinden ne kadar yerse.çok iştahlı değil fakat dediğim gibi 8.aydan sonra yoluna girdi biraz daha.9.ayda artık kendi yemek istedi.şuan önüne koyuyorum,o şekilde yemek istiyor.bebeğinize zaman tanıyın.inşallah düzelecektir.