Dmt-01 Minik0212 bende yaptırmadım ücretli oldugu için 7 aylık oldu kızım şimdilik hiç hastalanmadı bakalım inşallah yakalanmaz hastalıga filan
Ruyamm Minik0212 bu aşı benimde aklımda ya sonucta devletin uyguladıgu bir aşı degil ücretli ama yararıda varmş bilemiyorum