Mom26 defnosum Gaziantep de hemsireyim bir zamanlar Nizip de çalıştığım da Ahmet Fatih bey vardı deva hastanesi ile anlaştı ona gidebilirsiniz bizzat çalıştım iyi bir doktor .zaten Hacettepe mezunu
defnosum Alyaduru bizde hatem de erkan hüner e gidiyorduk ama pek memnun değilim o yüzden başka bir doktor arayışına girdim teşekkür ederim ☺️
happyteacher defnosum biz de ona gitmeyi düşünüyoruz. Kızımın gözünde çapaklanma var. Acaba neden memnun kalmadınız