Joipt Canım anneler,geceleri bebeğim çok fazla üstünü açıyor kollarını kaldırıp,örtüsünü yanlardan sıkıştırıyorum ama ayaklarıyla kaldırıp kaldırıp ittiriyor bu sefer de.geçen gece vücuduna dokundum soğuktu,korkmaya başladım artık zaten nezle de. Siz bebeklerinizi gece nasıl yatırıyorsunız? Isı kaybı olmaması için neler yapıyorsunuz? Veya üstünü açmaması için neler yapıyorsunuz?
Mugesen88 Joipt uyku tulumu kullanıyorum.. hem daha güvenli hemde üstünü acmasi imkansiz.kendi tecrubelerime dayanarak tavsiye edebilecegim uyku tulumu ayakli olan degilde ayak kismi torba gibi olani. yorgan battaniye tarzı şeyler kullanmak sakincali...
ZeynepKara Joipt ben battaniyeyi yatağın korkuluklarına sıkıştırıyorun iki taraftan ne kadar ayaklarıyla itsede açamıyo
Ftmsnny Joipt bende köşelerden sıkıştırıp yatırıyordum. Bir sabah bir kalktım bebeğim kendini iktire iktire battaniyesinin altına girmiş. Nasıl üzerini açtığımı bilemedim. Hemen gidip uyku tulumu aldım şimdi içim rahat
Joipt Eymenim18 Rukiye66 Mugesen88 uyku tulumu seçeneklerim arasında ama sürekli yat kalk yapıyor dalıncaya kadar,uyurkenki sıcaklıkla o sıradaki uyanıklık sıcaklığı farklı olacağı için giydir çıkar zorlar mı acaba diye düşündüm,zaten kemiklerimin sesine bile uyanıyor 🤷♀️
Rukiye66 Uyku tulumunun içine bırakıyorum kalın yünlü iple örülmüş kenarları düğmeli bizimki üstünde yün yorganını örtüyorum açmıyor üstünü yoksa sürekli üstünü örtüyordum
Urasin_annesi Mugesen88 ayak kismi torba gibi olanlardan tavsiye edebileceginiz bir marka var mi? Bende o tarz bir sey ariyorum.
Joipt ZeynepKara boydan boya mı sıkıştırıyorsunuz? Ama gerdirince gövde bölgesi havada kalıp,hava girmez mi? 🙄
Zeyyy Joipt benim kizim da her sese uyanır bu ara sık uyaniyo ben uyku tulumu giydiriyorum çünkü baş edemedim battaniyeyi bağladım kafanı yukarı attı yine açtı üstünü ama şimdi içim çok rahat ee kaldırıp emzirince de çok sorun olmuyo çünkü gece aşırı sıcak değil hiç çıkarmıyorum ee zaten beşikte de onla kaldırınca niye sıcaklasin ki dışı pamuk için elyaf çok kalın değil e bebekten aldık. Şimdi bile icim rahat etmiyo bi şey örtüyorum üstüne ama 2dk sonra bizimki firlatiyo😂
Rukiye66 Joipt tulumdan çıkarınca hemen battaniyeye sarıp sütünü veriyorum veya Altını değiştirip tekrar tuluma bırakıyorum
Joipt [bilinmeyen] hımm bu beşiğin üstünü örtme işlemini duymuştum sanki,deneyeyim ben de 😊 teşekkür ederim yanıtınız için ☺️
Joipt [bilinmeyen] ben çok hareketliyim sürekli dönüp duruyorum,zaten çıt sesine uyanıyor hemen uyanır öyle sanırım 😐 Uyku tulumu seçeneklerim arasında,teşekkür ederim 😊
ZeynepKara Joipt boydan boya değil sadece göğüs kısmının kenarlarını sıkıştırıyorum battanıye yapışıyo üstüne hava almıyo tabi çokta sıkmıyorum ama açmıyo yani ben çözümü o şekilde buldum diğer türlü her kalktığımda üstü açık ve buz gibi kalkıyodu
Urasin_annesi Ftmsnny carters baktim ama tredyolda sadece kolsuz olani kalmisti. Hm ye de bakayım. Teşekkürler ❣️
Zeyyy Joipt ne mümkün benim kızım nefesimden uyanır 😄 giydirip emziriyorum emerek uykuya daliyo fermuari yatırmak üzereyken çekiyorum