sarpseyda Kızlar selam, bebeğim iki aylık olacak iki gün sonra. Koynumda uyuyor, ne zaman beşiğe koysam 10 dk sürmeden uyanıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Bu şekilde uyuyan bebeği olan var mı? Nasıl vazgeçirdiniz?
Alyaduru sarpseyda koynumda uyumuyor ama beşikte de asla uyumuyor.2 yıldır çok uğraştım ama bir türlü uyutamadım geçen hafta ısrarla tekrar denedim nerdeyse saat başı uyandı
DuduDoruk sarpseyda ay şu an yazıyı kendim yazmış gibi hissettim bizde 2 aylık olduk aynı şekilde koynumda uykuya geçmek istyr uykuya iyice geçtikten sonra beşiğine yatırıyorum canım hafifçe beşiği sallıyorum uyuyor yada gazı varsa yüzüstü uyumak iyi de gelebilir ben bazen gündüzleri yüzüstü yatırıyorum o şekilde uyuyor sende bu şkli deneyebilrsin ama burnuna dikkat ederek ben odada gözümün önünde yatırıyorum her ihtimale karşı
Kavruuukk sarpseyda bizde iki gün önce iki aylık olduk atak döneminde olduğu zaman size daha çok ihtiyaç duyuyolar zaten atak donemleride hiç bitmiyo nerdeyse 🤭 bizde kucakta uyuyoz snra yüz üstü yatirinca iki saat deliksiz uyuyo ama gözetim altında uyutuyorum
Srplakgn Tamda ben yazacaktım bekleyim burada emerken uyuyor bırakınca uyanıyor çok yoruyor hiç girmiş yapamıyorum 😡
Elifaydn Srplakgn benim de öyle İnan’ın kilosu da arttıkça kollarımda tutamakta zorluk çekiyorım , ben beşiğine giydiğim tşhirti asıp emzik verdim o şekilde bi kaç kere uyudu deneyin isterseniz
sarpseyda Alyaduru Ben de geçen hafta denedim ama ısrarla uyandı. Gören insanlar da kucağa alıştırmışsın, bırak yatağa uyur diyor. İnsanlar bilmiyor ki ben de rahat yatsın yatağında istiyorum ama yatmıyor. 😑
sarpseyda DuduDoruk Doktorlar yüzüstü yatırmayın diyor ya yanındayken bile korkuyorum. Dediğiniz gibi bir kere onu denedim uyudu ama cesaret edemiyorum. 😔
210796 5 ay sadece kucağımda uyudu)artık kollarım benim değil gibiydi.ilk 3 ay uyusunda sonra bir şekilde pusete beşiğe falan alıştırın.şimdi gaz sancısınoluyordur o yüzden rahat ediyordur kucağınızda.yada beşiğine yyüzüstü yatırın
sarpseyda 210796 Gaz sıkıntımız çok var maalesef. Onun etkisi varsa gaz geçince belki başka şekilde uyumaya başlar. 🤷♀️
sarpseyda Goksel Ben 2 eylülde işe başlayacağım. 😔😔 Bu şekilde uyutamayacağım ona daha çok üzülüyorum.
sarpseyda Ruyamm Babasında da böyle uyuyor. Hatta benim annemde de böyle uyuyor. Zaten ilk başta annem bu şekilde alıştırdı.
sarpseyda Kavruuukk Ben de artık bu şekilde yatırırım olmadı. Üzerimde terliyo, fukara gibi uyuyo. Rahat yatakta yatmak yerine kendini zorluyor. 😕
delibirhatun sarpseyda o zamanlar benimde koynumda yatardı emdikten sonra aslında ayakta sallanıp uyuyor ama uyumaz benle yatardı sonra yatakta beraber yatmaya basladik sonra tekrar ayağa döndük 5 ayligiz geçiyor tadını çıkarın bence şimdi yanımda yatsın diyorum yatmıyor zaten doğru düzgün uyumuyor 🤷♀️
sarpseyda delibirhatun Ben ona sarıldığım için çok mutluyum ama ona zararı olursa diye üzülüyorum. Kemikleri sanki düz yatarsa daha rahat edermiş gibi geliyor. 😔
Deletedmom276 sarpseyda daha önce böyle bir tepki vermediyse şu an bebeğiniz 8.hafta yani ikinci atak(büyüme haftası) dönemini yaşıyor olabilir,15 gün kadar sürüyor.
sarpseyda Deletedmom276 Bir de perşembe günü aşı olacağız. O zaman muhtemelen tamamen benimle uyumak isteyecek ya da uyumayacak. Bugünlerde emmeyi de çok sık istiyor çünkü.
Sehrickr93 sarpseyda benim de o zamanlar öyleydi ama geçti şimdi istesemde uyumuyor sabredin bebek belli etcek istemediğini
DuduDoruk sarpseyda yanında olduğu sürece bence sorun yok artık burnunu rahat kurtarabiliyor bile benimki ☺️