Nuralicihangir Sezeryan sonrası hangi korse kullandınız fikir verirmisiniz dr bana belden kuşaklı lohusa korsesi dedi fakat bisürü korse var anlamadım hangisi
neslihan47 Nuralicihangir yamuna korse kullanıyorum . 7 ay sonra kullanmama rağmen etki etti . İnternetten yorumlarına bakabilirsiniz . Diğer tüm markalar çöp bence
neslihan47 Nuralicihangir belden sarıyor askısı yok . Kayma yaşamadım . Ten rengi aldım kışın soğuktan korunmak için de kullanacağım .3 kademesi var geniş olandan dar olana doğru . Geniş olanı ile başladım şimdi 2. Kademesine geçtim