[bilinmeyen]
Valla canım bebek çok mızmızsa insanın üstüne çok sinir geliyo yeterki dursun iki dk nefes alıyımda nasıl durursa dursun öyle aman o zararlı aman efendim bu zararlı diye hiç birşeyi yapmamayı düşünüyorum herkesin kendi fikri ama ben izletiyorum 😅😅