hanimlar merhaba. benim kizim 6 ay 4 gunluk. yaklasik 2. ayindan beri sadece mama ile besleniyor. ancak son 1 haftadir sanirim dis cikartiyoruz dis etleri sismis. biberonu almak istemiyor karninac biliyorum ancak biberonu gorur gormez ciglik atiyor. bugun yine aynisini yapti mamasini kasikla vermeyi denedim o kadar ac ki yutuverdi hemen. gecici bir donem biliyorum ama biberonla mama icirmek eziyete donustu. ek gidada sorun yasamiyoruz. sabah ilk uyandiginda ve gece yatarken biberondan iciyor mamasini ama gun icinde istemiyor. onun yerine hipp veya aptamilin kasik mamasini vereyim diyorum gun icinde. ama icerik olarak devam sutunun yerini tutar mi emin olamadim bilmedigim icin. aranizda kullanan bilen var mi ? birde sanirim suyla yapilan ya a formul mamayla yapilan 2 cesitleri oluyormus. formul mamayla yapilandan alsam mamasini da yemis olur mantigiyla dusunduk acikcasi.