9 aydır bebegimin hic uslu sakin oldugu bi donem olmadi. Ve ben surekli yorgun, bitkin,uykusuz,sürekli baş ağrısı çeken birisi oldum çıktım. Sizce bebeklerde bu durum karekteristik mi yoksa bizden kaynaklimi? Bebekler nasıl eğitilir, nasıl terbiye edilir, veya dogru yanlış nasıl gösterilir? Buyrun dertleşelim (konuyuda haftasonu bize kalmaya gelen eltimin kızının davranışlarından dolayı açtım. Asla kınamak istemiyorum ama 6 yasinda asla soz dinletemiyolar gelip bizi isiriyo esimle benim arkama yatak odasina geliyo benim oglumda ilerde oyle olurda ya söz geciremezsem daha dogrusu guzel egitemezsem diye bi korku saldi icimi)