Kadergls emmesinde bisey yok eczneden serum fizyolojik aldım büyük şişe yarım litre herhalde ,enjektör bile çekip ucunu çıkarıp enjektör ile burnuna sıkıyrm burnu da tikanik değil artık bir gündür öksürük var ama uyurken falan değil uyanıkken bir belki iki kez