snyck Kiraz ben yorumlarda okumuştum 6 aylikken buyuk geliyor diye o yuzden 8-9 ay civarı 6-18 ay emzigine geçtik ve direk kabul etti
Cansuyasar Kiraz benim kızlarım da 6 aylıkken kesinlikle almadı bende zorlamadım.9 aylik olduklarında ara ara tekrar verdim hemen aldılar.Biraz bekleyin zorlamayın bebisi yoksa tiksinip hiç almiyolar
Sehle Benim kızım da almadı 6-18 emziği 0-6 ayla bir yaşına kadar devam etti bir yaşında da emziği kendi kendine bıraktı artık ikisini de almıyor
Kiraz snyck anladım canım sağol bende sonra deneyeyim bakalım ne zaman alırsa bir zaratı var mi ı ki diş damak yapısına
snyck Kiraz malesef bunu hic düşünüp araştırmadım olabilir tabi ama bizim disler 8.ayda cikmaya baslamisti zaten ama dediginiz gibi damakta önemli
Deletedmom_26 0-6ay avent emzik kullandım 6.aydan sonra 6-18 ay avent emzik aldım bikac defa istemedi sonra alıştı ama sadece uyumak istediği zaman emzik emiyo gün içersinde aramıyo emzigini belki buyuzden çabuk alıştı oglum
Lalin Kiraz ben direkt verdim 6 aylık olduğu gün. Öğürdü tabi. Yatarken alıyor çünkü sadece. Bir iki kere uyanıkken denedim. Öğürmedi bu sefer ama tükürdü. Üçüncüde tuttu ama. 🤣