Slm kızlar yarın kadın doğuma kontrole gitmeyi düşünüorm. 40 ım cıkmadan 30 günlükken kanamam kesilmişti.suan 50.gün doğuma sonrası sanırım drlar kontrole korunma hak. Ve muayene için cağırıolar. Spiral için adet görmek gerekiyor. Adet görünce mi gitcem bide özelde dr um cok pahalımıdır özel sigorta karsılarmı yaptıranlar yazarsa cok sevinirim.ücretsiz yapılan yerler varmı