Asyamom İyi geceler anneler 1 aylık kızım var 2 gündür sağlık ocağında verilen devit 3 kullanıyordum fakat burda okurken gaz yaptığını duydum benim lüzumunda huzursuzdu 2 gün kulanlamdım suan iyi hafta sonu olunca Yılbaşı girince eczaneler malsef kapalı ama salı günene kadar kullanmasam olur mu yoksa mecbur kullanacam onu
Ysfbuszfr Asyamom Nöbetçi eczane bulabilirseniz yakınlarda alabilirsiniz. Bulamazsanizda vermiyorum diye içiniz rahat etmezse verin ama zaten 2 gün vermemişsiniz bisey olmaz bence ama tabi içiniz nasıl rahat edecekse öyle yapın 😊🌸
Zehber Asyamom evet sağlık ocaklarının verdiklerinin içinde katkı maddesi çok fazla o yüzden hem kabız oluyor hemde çok gazlı oluyor çocuklar ben ilk 1 hafta verdim hemen kabız oldu peşine gaz sancıları başladı bende bıraktım sağlık ocağının verdiğini
Asyamom Ysfbuszfr gazı oluyor onu da fark ettim çünkü dikkat ediyorum kendime suan rahatta bakıcam işte teşekkür ederim 😍
Tuba_krky Sağlık ocağının verdiği devit de bha var oldukça zararlı araştırırsanız görüceksiniz. Onun yerine eczaneden başka doğal içerikli damla yada sprey şeklinde olablar var. Biz carlson kullanıyoruz ocean da iyi demişti doktorumuz.