merve9434 canım aynı şeyleri yaşıyoruz. Oğlum 54 günlük, duşta çığlık çığlığa çıkarırsın duştan çığlık çığlığa bütün gün çığlık çığlığa. Artık komşularım bile neden bu kadar ağlıyor diyorlar, sanki ben ağlamasını isterim çocuğumun 🤦♀️ bizde mamayla besleniyoruz, zaten mamanın sindirimi de daha zor. Doktorumuz 3 ay sadece saabrediceksin damlalar kesin çözüm vermicek sana dürüst olayım dedi bana 🤷♀️ asla vermem diyordum ama kimyon dahi veriyorum ve biraz da olsa o rahatlatıyor sanki bilemiyorum ki. Sabredicez mecbur, Allah yardımcın olsun canım.