Heide aynen ben biraz araştırdım kimi çok güzel bi mama Almanya’da falan hep onu kullaniyolarmis hatta hipp marka mamanın yan ürünu diye okudum kimiside içinde nişasta var diyo kimisi ürün içeriği bebeklere uygun değilmiş toplatılmis bı ara falan deniliyor yani herkes bişey diyor anlayacağınız hangisi doğru bilemiyorum