Busrajj çok geçmiş olsun bende çok çektim hala sıkıntısı devam ediyor taburcu olup eve geldikten iki gün sonra bacağımda ağrı ve şişlik oldu ertesi gün şişen bölge yayılmaya ve şişip ateşlenmeye başladı taş gibi oldu bacağım dizden aşağıdaydı şişlik sonra dizden yukarıya doğru yayıldı üzerine basamaz duruma geldim ağrıdan ağladım hastaneye gittim doktorum yoktu hemşireye dedim arayın doktoru Doğumdan sonra oldum sonuçta bi hatamı oldu kimse ilgilenmedi pandemi zamanına geldiğinden sanırım ihmale geldim diye düşünüyorum ne çorap ne kan sulandırıcı yapılmamıştı ve benim o bacağımda hamilelikte az varis çıkmıştı doktora söylediğimde olur hamilelikte demişti üstüne durmadı halbuki sonradan gittiğim hastanede böyle durumda muhakkak önlem alınmalıydı dedi sonra öZele gittim ultrason falan derken yüzeysel tramboslebit çıktı allahtan yüzeydeki damarda çıktı pıhtı derinler olsaydı beyine falan pıhtı atıp hayati risk oluşturabilirmiş bir ay kan sulandırıcı iğne pansuman tarzı bişe ve bir ay antibiyotik kullandım şimdi bebeğim üç buçuk aylık o İLk bir ay yemek yeme ve genel ihtiyaç hariç hep yattım ayağımı yüksekte kalp hizasında tutarak şimdi de varis çorabı verdi ama havalar sıcak hergün giyinemiyorum biraz ayak üstü kalınca hemen sızı veriyor uzun oldu ama sizinde bu şekilde mi oldu diye merak ettim sizde ne dediler neler yaşadınız