Otrıbebe serum fızyolojık ve burun aspıratoru al eczaneden bır tane serum fızyolojık ac yarısını bır delıge yarısını bır delıge sık ama hızlıca o sırada bebegın hapsurabılır oksure bılır yutabılır nefesı kesılır gıbı olabılır korkma 1 2 saniyelik bısey oluyor boylece pıslık coksa dısarı cıkar cıkmayada bılır 1 2dakıka bekle kı yumsasın sonra aspıratoru burnuna getır sıgara ıcer gıbı nefesını ıcıne cek cok rahatlıtorlar emın ol 1 2yapmadan sonra bebegınde alısır sever yapılmasını ben otrıbebe aldım ama poset seklınde serum fızyolojık alıp sırıngayla cekıp burnuna sıkanda var