Deletedmom334 Baharas 1 ayda ateş yapmadı, 2.ay aşıları ve 4.ay aşıları yaptı, calpol kullandım bi kerelik, sonra ıslak havluyla sildim
Deletedmom3 Baharas 1 aylık aşı hepatit B kuzum ateş yapmaz demisti hemsire.. Yapmadı.. Korkma insaAllah.. Ne olur ne olmaz ates düşürücü şurubun bulunsun evde 💕
mehtapca06 Bir aylık aşı ateş falan yapmıyor hiç birleyen kullanmadık o sebeple zaten 37,5dan aşağısına ilaç vermemek lazım