kızlar 2,5 aylık bebeğim bu sabah etrafa gülücükler atarak oynuyordu, hatta bende video çekiyordum onu güldürüp. bi anda kendi eliyle burnuna vurdu ve çok ağladı. canı çok yandı sanırım, burun hassas yer malum. zar zor sakinleştirdik ama korkudan gözlerini kapattı açmıyor, aslında uyanık. arada kısık kısık bakıyor. yine olacak sanıyor galiba. geçer mi bu 😔