Bercem Bir buçuk aylık bebegım var doğum yaptım daha Doğum parası ücretıni almadım ve 500 diyorlar veryrlrlar doğrumu bana yardımcı olurmusunz sorun okurum süreyle alakalı ve telde oluyor mu yoksa resmî yere mi başvurmamız lazım
Birkucukeylulmeselesi Bercem sonda ne dediğini anlamadım ama bana 300 yattı ev hanımıyım normal doğum parası devletin verdiği pttye yattı eşim başvurmuştu
Svdasya Bercem olmaz 170 arayın başvurun e devletten takip edin doğum parasını siz süt parasını eşini alıyor başvurup kaçıncı çocuksa ona göre veriyorlar parayı cnm
Arasannesi Bercem eşim benım yerıme basvurmustu işyerınde ve 300 tl yatıyor ptt den cekıyorsunuz parayı
Meva_ Birkucukeylulmeselesi eşiniz iş yerinden başvurdu dimi, bende bugün başvuru yapicam da bizde 19 günlük olduk
Birkucukeylulmeselesi Meva_ yok o süt parası 180₺ dediler uğraşmadı benimkni nüfus mu ordan bi yerden yaptı kimliği çıkarttırırken çocuğun
Svdasya Dudu-123 doğum kağıdıyla aile çalışma sosyal hizmetlere başvuru yapıyorsunuz diye biliyrm 170 den yine bilgi alın isterseniz pttye yatıyor paranız başvurudan 1 ay sonra fln
Birkucukeylulmeselesi Meva_ işte ablamda babaya da süt parası yatıyor 180 dedi enişteme yatmış eşimde sormuş iş yeriyle alakalı bişe çıkmış asker eşim oraya söyle filan demişler o da uğraşmadı peşine düşmedi bana da 300 yattı
elifimmmt Bercem o toplam 500 canım tek seferde değil .. doğum parSı 300 TL. Bunun içinde herhangi bi yerde ilçe de aile sosyal bakanlığına başvuruyorsun .. arkadaşım Aile sosyal bakanlığında çalışıyor benim adıma başvurdu