Birkucukeylulmeselesi Kızlar 2 ay 13 günlük olduk uyurken bile yüzünden anlıyorum acı çektiğini artık geçsin lütfen biogaia ve sap samplex kullanıyoruz etkili ama yine de arada çok sıkıştırıyor
Deletedmom896 Birkucukeylulmeselesi canım çokca sabır gerek 3-3.5 ayda oh şükür diyorsun kızım var 3.5 aylık uyuyamazdı ıkınmaktan biogaia ile destekledim ve şükür geçti
Birkucukeylulmeselesi Deletedmom896 ay inşaAllah bizimkide geçer bu ayın bitmesini sabırsızlıkla bekliyorum inşaAllah 4 ayında da tamamen gider
Selcan_Durulina O kadar zorlu geçti ki bizimde gaz problemimiz hep ağlardı kızın ama çok şükür 3.5 ayda bitti
Birkucukeylulmeselesi Selcan_Durulina kızlar genelde bu aylarda bitiyor sanırım inşaAllah bizimkide biter
Birkucukeylulmeselesi Minik_Hanim kız çocukları bu aylarda bitmiş genelde acaba fark edermi kız erkek
Birkucukeylulmeselesi Aryemus_3 aslında bizimkide rahattıda ben acı yedim artık ye yavaş yavaş dedi kaynanam yemekte tek çeşitti yiyim dedim ama neydi o bi saat ağladı kızım bir daha tövbe damlaları mı rahatlatıyor hala yoksa gerçekten azaldı mı onu nasıl anliycam
Minik_Hanim Birkucukeylulmeselesi valla ben hep kızlar daha gazsız olur saniyodum ama ole diilmis Bitme süresi bebeğe gore değişiyor 6 ay gaz çeken de var 🥺
Butterfly Birkucukeylulmeselesi bizde 3 ay dan sonra çok azaldı şimdi 4 aylık ve sancısı yok . Hem benim kızım kolik değildi
Birkucukeylulmeselesi Butterfly benimkide kolik değil çok şükür damlaları mı rahatlatıyor hala yoksa gerçekten azaldı mı onu nasıl anliycam siz nasıl anladınız
Aryemus_3 Birkucukeylulmeselesi Ben bitkisel damla da kullandım ama sap simplex iyi geldi 15 gündür vermiyorum artık sonuçta bitkisel deil iyi yani çok şükür hareketleri çoğaldıkça bide bende yediğime dikkat ediyorum iyi artık tekrar uğramaz inş gaz bize
Butterfly Birkucukeylulmeselesi sancısı olunca ıkınıyodu ayaklarını karnına doğru götürüp ağlıyodu ama şimdi onlar yok çok şükür sakin bir bebek artık
Birkucukeylulmeselesi Mutluluk damlaları mı rahatlatıyor hala yoksa gerçekten azaldı mı onu nasıl anliycam
Mutluluk Birkucukeylulmeselesi 9 aylık şuan hicbirsey kullanmıyoruz yedikten 1 dakika sonra kendiliğinden çıkarıyor zaten gazını siz sırtına vurmadan çıkarıyor o zaman gaz bitmiş oluyor 🙃
Deletedmom297 Birkucukeylulmeselesi Dayan canim. 4 aylik olunca rahatlayacaksin. Yine gazi olucak ama hic rahatsiz etmicek agizdan cok kolay cikicak alttan kendi cooook rahat çıkartacak. Hepimiz yasadik o yollardan gectik 😘
Hafsamm Birkucukeylulmeselesi ben de aynı dertten çok çektim bikaç gün. Biagaia aldım doktorum 1 aylıktan önce verme dedi onu bıraktım. Sonra metsil vermeye başladım şuan bebeğim çok rahatladı çok şükür. Bide ben hergün 3 defa anason ve tane kimyonu demleyip bi çay kaşığı veriyorum buda rahatlatı bebeği.
Birkucukeylulmeselesi Hafsamm ikisini de demliyorum çayların biberonla içiyor myle kaşıkta değil ama pek ile taramıyor
iremceren Birkucukeylulmeselesi ortalama 3,5 aydan sonra kendi çözdü kızım, anca çok ekstra durumlarda gazı oluyo azcık daha sabır 😘