Aselinam Merhaba güzel anneler sezeryan doğum yapalı bugün 33 gün oldu hala az da olsa kanama oluyor acaba daha böyle kaç gün sürer 40 ımızın çıkmasına da az kaldı merak ediyorum
Bebibebi Aselinam bnde bıktım artık bu durumdan 38 gün oldu doğum yapalı damla damla oluyo sinir oluyorm
Vefaanadnyadigar Aselinam Devam da edebilir bir kaç güne bitebilir canım için temizlenmiş oluyor derdi kayınvalidem kanamam için belkide öyledir bilemedim
Mrsarslan41 Aselinam benim 10. Günde kesildi doktor sıkıntı yok dedi kişiden kişiye değişen bi durum sanırım kanama