Hanımlar merhaba benim oğlum 8 aylık ben 2 ayı geçti emzirmiyorum aslında regl oluyorum 3 aydır ama leke geliyor sadece. Devamı yok. 2 gün öyle lekelenme olup bitiyor. Bu ay olmam gerekiyordu ama olmadım dün bı leke gelmiş buscopan plus içtim belki söktürür diye çünkü önceden öyle yapıyordum. Ama yok ne gelen var ne giden. Hamile olmaktan korkuyorum. Normal mi sizce. Sizin ne zaman oldu ?