Dua38 Merhaba sevgili anneler bebeğim 2 ay 23 günlük hep kucak istiyor bende kanguru yada sling alacağım kullanıp memnun kaldığınız ürünü paylaşırsanız mutlu olurum 🙂
UrasMerve Dua38 biz sling aldık cok memnunum ☺️ Keşke daha erken alsaydım cok pişman oldum ınstgramdan aldık h.bsling sayfasından bi bakın isterseniz
Dmlyln Dua38 bende normal kanguru aldım netten kızım çok hareketli olduğu için slig bağlamak zor oluyordu. İnsta gram hesabından buldum tuniko diye Bi hesap siparişi net sayfalarından verdim.
Gulfem_1605 Dua38 kesinlikle kanguru kizim 13 aylik cok seviyordu kanguruyu halen odadan alip geliyor beni bunda taşiyin diye 😊
Dua38 UrasMerve Tamam bakıcam kullanımı kolay oluyor mu bir de bebek içinde sıkışmış gibi olup sıkılmıyor değil mi
UrasMerve Dua38 evet sayfada kullanımla ilgili videoları izleyin isterseniz bi. Hiç ağlamadı daha içinde inşallah böyle devam ederiz ☺️
archmom Dua38 cok az kullandim 1 ay bile degildir.Neko wraplardan almistim ben kizim o zamanlar 5.5 kilo filandi uzun mesafe yuruyunce boyle asagi sarkiyodu yani ben begenmedim kanguru daha uzun omurlu bence
Kubrakubra16 Sling aldım çok memnunum. bazen bebeğim uyumak istemiyor evde slingde hafif işlerimi bile yapabiliyorum. Gazını kolayca çıkarabiliyor. Ama yazın terleyebilirsiniz.
Dua38 Kubrakubra16 Evet malum havalar çok sıcak o sebepten bende kanguru düşünmeye başladım fakat bı sefer de marka hangisinden alsam diye düşünmeye başladım