Merhaba ,
Kizim 8 aylik olacak birkac gün sonra.1 dişimizi çikardik bu ay .kizim huysuzdu hep dişe bagladim ama bu ara geceleri hep huzursuz .normalde sadece acikinca uyanir , yedirirdim hemen uyurdu.simdi yemekte istemiyor .uykudan uyanup basıyor cigligi.uyaniyor uyumuyor. Acaba başka agrilari mi oluyor şuphe duymaya basladim.yaklasik 1 haftadr boyle.başina gelen varmidir acaba.sizlerin deneyimleri benm icin cok değerli 🤗