Busrajj Merhaba anneler oğlum 10 günlük 5 gününde kordonu düştü göbeği şimdiye kadar gayet güzel kuru temiz duruyordu. Bu sabah çok az kanayıp kurumuş olduğunu gördüm. Bu normal birşey mi .yoksa bir sıkıntı var mı sizce
Aka2020 Busrajj birkaç gün daha takip edip doktora götürün. Benimki öyle oldu kan kesilmeyince götürdüm K vitamini yapıyorlar ağızdan