Caculle Günaydın kızlar. Doğum raporu bitiminden itibaren ücretsiz izne çıktım. Rapor parası çalışmaya başlayınca mı yatar acaba 1hafta oldu edevlette görünmüyor. Bilgisi olan var mı?
Caculle zehrahifa aaa çok teşekkür ederim şahıs ödemeleri diye bi seçenek olduğunu bilmiyordum rapor parası sorgulama diye bakıyordum. Emzirme ödeneği adıyla görünüyor 🤗
zehrahifa Caculle görünüyorsa sorun yok :) aşamalarda yazar orda. E devletinize ıban tanımlarsanız hesabınıza yatar. Yoksa pttden alırsınız
Caculle zehrahifa baktım onlara da çünkü PTT sadece Çarşamba öğlene kadar çalışıyor yaşadığım yerde bu hafta da resmi tatil. hesap açtırcaktım zaten bankaya aktarıyım bari 😊 asgari ücret alıyorum maaş kesilince düzen bozuldu biraz ihtiyacım vardı yani çokk çok teşekkür ediyorum 🥰