Deletedmom265
Sesinizi bu şekilde mi duyuracaksınız çok merak ettim yahu. Birbirinizi gaza verip,galeyana getirerek mi ? Evet din,dil,ırk farketmeksizin her çocuk bizim cocugumuz onda hemfikiriz. Fakat sürekli böyle postlar açmakta ki amaç nedir ? Burada lohusa anne de var psikolojik tedavi gören anne de var. Ben bunların paylaşılmasını doğru bulmuyorum. En ufak bir konuda bile etkilendim yazan anneler var. Birde o post sahibi öyle bir yazmış ki sanki Türkiyede de var. Trendyol bir çok mağaza iceren bir e ticaret sitesi sanmıyorum çocuk satsın. Tükenen ürünleri yüksek fiyata koyuyorlar. Aynı zamanda kim bilir kaç zamandır böyle bir site var neden şimdi açığa çıktı ? Deep webte de bir ton şey var neden onlar açığa çıkmıyor ?