merhaba herkese
eşim berbere gitmek istiyor. evden çalışıyor virüs sebebiyle.
en başta bebeğimiz var diye zor oyalarken berberler kapatıldı gidemedi. bi süre idare etti sonra evde ben makineyle 3e vurdum.
şimdi yine uzadı gitmek istiyor. ikna edemiyorum. kendini papaz gibi ve kirli hissediyormuş 😣
aslında makul biri ama berber konusunda anlaşamıyoruz
gitmemesi için ne yapabilirim