Fundaly Merhaba Bayanlar, oğlum 5 yaşında ve iki senedir özel bi Anaokuluna gidiyordu. Bu sene Bostanbaşı devlet anaokulu düsünüyoruz. Tavsiye edebileceginiz bi anaokulu var mı ?