Annelik ne zor sevgisi ayrı şahane bişey paha biçilmez ama sürekli bişey olacak hissi de beter dün eşim göl tarafına sakin bi yere oturmaya gidelim dedi yolda kırmızı ışıkta aşırı süratli bi araba arkadan vurdu ama ne sarsıldık başım boynum hala agriyo 10 metre ileri gittik Allahtan oğlum pusetinde ve kemeri bağlıydı vuran araba pert oldu çekici kaldırdı bizim araba iyidi de fazla bişey olmadı sarsıntı dışında iyi insanlarda çok beni sakinleştirmeye çalıştılar çok fena oldum oğlum nasıl ağlıyor 3,5 aylık böyle trafik magandalarına hakkımı helal etmiyorum geceden beri çok kötüyüm bize oğluma bişey olsaydı yaa 😔 Allahım herkese kolaylık versin anne olduktan sonra sağlığın kıymetini daha iyi bildim hasta olan bebeklere annelere duamı daha ettim psikolojim bozuldu yazmak istedim