Seraporucguney Zeynocemre yok hayır topaklanıyor sadece ama onuda bu şekilde çözdüm işte ama evet hipe göre kıvamı koyu
ZeynoEylul24 Zeynocemre yoğurt gibi olmuyor bende ayni mamayı kullanıyorum. Çok hafif yoğun kıvamı oluyor bebeğinin içebileceği kadar önceden kaynatılmış suyu ısıt öyle yap mamayı iyice çalkala
ZeynoEylul24 Zeynocemre yoğurt gibi olmuyor bende ayni mamayı kullanıyorum. Çok hafif yoğun kıvamı oluyor bebeğinin içebileceği kadar önceden kaynatılmış suyu ısıt öyle yap mamayı iyice çalkala
Dygysnmry Zeynocemre içinde nişasta var canım ondan muhallebi gibi düşün ona da nişasta katıyoruz yoğun kıvamlı oluyor mama da da var dediğim gibi aptamil conformil kullandığımda bende şaşırmıştım ama öyleymiş kıvamı.
Dygysnmry Biberondan geçmekte zorlanıyordu aptamilde içindeki kristaller yani nişasta erimeyince bebek de zorlanıyor tıkanıyordu biberon. Mamayı yapıp 10 dk çalkalıyordum. Hatta kıvamı yoğun oluyor diye 60 cc mama yapacaksam 70 cc su koyuyordum😕 ben sevmedim o kıvamı. Normal bebelac gold da döndüm. Bunda da gaz problemimiz yok.
Sbl1 Arkadaşlar bebelac gold yada aptamilin var fos/gos ilaveli üzerinde yazıyor ikisininde fos/gos ilaveli olunca daha yoğun kıvamlı oluyor ve bunlar gaz için daha iyi oluyormuş yapmıyormuş doktor söylemişti.
SevcanEbrar Obsesifk evet hatta sıcak suyla yapınca biraz daha iyi oldu ama yine de tanecik var gibiydi
Balannesi Zeynocemre Nutrikonfor diğer mamalara göre daha kıvamlı oluyor. Ölçeği tepeleme değil silme doldurun hatta biraz boş alan kalabilir yoksa katı oluyor. Normal bebelac golda geçtik şimdi ona göre baya sıvı. Mamada problem yok merak etmeyin 😊