Merhaba arkadaşlar,34gunluk oğlum,mama içerken çok ağlıyor,kendini geri doğru atıyor ,sanki mama mideye gider gitmez bir ağrısı oluyor gibi. Bir saat sürüyor bazen 90cc tamamlamak. Evolvia kullandim, mamadan dolayı olabilir diye hipp combiotice geçtim yine aynı. Dr. Brown biberonu. Doktora götürdük ultrason çekildi temiz çıktı herşey. Bir fikriniz var mı acaba?