Merhaba kızlar 3 ay 5 günlük bir oğlum var 2,5 ayından beri ne beni emiyo nede mama alıyo doğru düzgğn geceden sabaha bezleri hep boş turuncu lekeler oluyo artk kafayı yemek üzereyim sütümde azaldı zaten stresten emmemesinden napmam lazım mamamız hipp biberon avent biberonun ucunu ağzında çiğniyo meme ucunuda öyle artk napacağımı. Şaşırdım 😢 bi yol gösterin tecrübeli olanlar lütfen