Glyshnn 40gunluk bebegimizde makat catlagi var dedi doktor surekli agliyo bu durumu yasayip bisey kullanan iyi gelen bisey varmi
Gipsy Glyshnn Merhaba bizdede aynı durum vardı , doktorumuz fito ve anestol isimli merhemleri karıştırıp sürmemizi söyledi şuan iyi durumda
Sunshine Gipsy Glyshnn benimde vardı biz de madecasol kullandık ara da da anestol kullandım. 1 aydan fazla oldu ama henüz doktora gitmedim kontrol için 🥺