2buçuk aylığız 3 4günde bir kaka yapıyoruz ama kaka günümüzde 12saat önceden ıkınmalarımız başlıyor o zaman ne mama ne de meme verebiliyorum göğüste sürekli ağlama atakları başlıyor. Kaka yaparken zaten çocuğum çatlıcak sanki ağlaya ağlaya zorlamalar kızarmalar başına gelen var mı sizce normalmidir🙏