humaninannesi61 Harika bir duygu.Bir kadının duyacağı en güzel şeydir anne kelimesi.Benim kızım geçen hafta 1 yaşına girdi.Tam bir geveze.Söylediğimiz şeyleri hemen kapıp tekrar etmeye çalışıyor.Bugün Allah demesini öğrendi.Her ayında farklı farklı şeylerle karşılaşıyoruz.Mesela alttaki ilk iki dişinde sıkıntı yaşamadık sakindi.üstte 2 tane çıktı.sinirli,agresif bi atar gider🙈Evin içinden geçiyor.eşyalarını,çamaşırlarını,dolapların üzerindeki şeyleri alıp güzelce fıydırıyor.o da yetmezmiş gibi gelip mutfağı hallediyor.Masanın altına girip yerdeki minik kırıntıları topluyor.Kıymık oluyorlar 😆2 yaş sendromu diyorlar ya hani 1 yaşında da oluyor bu😁