Kızlar 4 günlük bebeğim var şuan annem yanımda ama iki hafta sonra gitmesi gerekiyor çünkü çalışıyor ve benim olduğum şehirde ne kendi ailemden nede eşimin ailesinden kimse yok ben ve eşim bebeği nasıl yikicaz çok korkuyorum ona bişey olucak diye benim gibi olan var mı ??