Yarun uzun zaman sonra işe başlayacm. Kardeşim bakacak kızım 11 buçuk aylık . Aklım evde kakmaz gözü gibi bakar kardeşim ama korkum şuki evimde 2 tane fransız balkonum var. Kızım 2 gündür çok az açık olan sürgüyü açıp fransız balkona çıkmayı öğrendi. Kardeşimi sıkı sıkı tembihledim. Her sabah uyandığımda iki tarafın balkonunu kapatıp kilitleycm ne olursa olsun açma diyecem. Klimayı aç otur dedim. evim 5. kat çok güzel esiyor avize düşüyor balkon açıkken düşünüm. Korkum kardeşim klimayı çok sevmez gözğmğm önünde diyip 1 anlık açıkta unutursa. Evinin balkonu benim gibi olan anneler ne yapıyorsnz fikrinize ihtiyacm var. Yarun ilk günüm çok ağlayacam belki ama onun geleceği için çalışacm