Ayperim Merhabalr 4 gün önce sezeryanla doğum yaptım acaba rahat yayabilmek için ne kdar beklemem gerekir? Yani sanki şuan yatsam sıkıntısız yatarmışık gibiyim ama bilemedim
deletedmom913 Ayperim ben işk 1 hafta oturarak uyudum ne zaman uzanmaya çalışsam ya yatamadım yada kalkarken sanki barsaklarım takır takır düşecekmiş hissi ile kalktım 7 günden sonra rahatladım 23.gündeyim bazen unutuyorum sezeryan olduğumu