Sanırım annelikte o kadar şeyi yaptım basardım ama bi tırnak kesmeyi beceremedim. Kızlar bebegim 15 aylık. El tırnakları fazla olmasa da, ayak tırnakları özellikle bas parmağı sürekli tırnak batması oluyor. İki ayağında iki parmak kenarı kıpkırmızı intihap topluyor sonra patlıyor sonra tekrar.. temizliğine dikkat ederim. Çorap fazla giydirmem hava alsın diye. Şimdi uzadı baya korkumdan kesmeme rağmen yine de kırmızı ve sis. Niye böyle oluyor??sizin basınıza geldi mi geldiyse tavsiyeleriniz neler??cok üzülüyorum çok ağlıyor yavrum ayağını cekiyor surekli😔😔