habibe_kzlkaya Kızlar kızım 1 yaşında yürüyor. normal ayakkabılar ayağına olmuyor ön tarafı etli olduğu için büyük aldım 1 numara oda çok kaba duruyor ayağında. orjinal ayakkabı almak istiyorum adidas önerileriniz var mı başka